عشق من و ندا

عشق من و ندا

سلام خدمت دوستان عزیزم. من یه مدت نت نداشتم . مجبور بودم پست گذاشتن تو وبم به عقب بیفته و حالا اومدم که خاطرات "منــو عشــقم نــدا جووون دلمو" بنویسم.

امید وارم که از خوندن خاطرات منو ندا عشقم لذت ببرید.....

یادم نمیاد کی بود دقیقا ساعتای 6بعدظهر بود مثل سابق میومدم مینشستم پای سیستم و میرفتم چتروم همیشگی که میرفتم....یه دختری اومد توی روم داشتیم باهم میچتیدیم بعد از دوهفته من عاشق این دختر شدم.. درسته دوستی های نتی اکثرا بی سرانجام بوده...اما این دختر که الان دیگه عشقم شده..هر حرفی که توی روم میزد با صداقت میگفت انقد مهربون و عزیز و دوست داشتنی بود و از هر کلامش مهربونی و صداقت میبارید...من عـــاشـــــقش شــــــــدم..خلاصه یه شب بهش گفتم که من عاشقت شدم.بزار باهم باشیم.... اما اون قبول نکرد که نکرد.. شاید باورتون نشه من 2 ماه شبو روز بهش میگفتم که باهام بمونه و قبول نمیکرد خوب یجورایی حق داشت بگه نه چون زندگی خودش بوده و خودش اختیارشو داشت... اما مـن عاشـقــــــــش شده بودم دست من نبوددد کار دلـــــــــه.

من اون 2 ماه که بهش میگفتم بمون بقران همش براش گریه میکردم من واقعا دوسش داشتم و میخواستم بدستش بیارم... الان ندا دیگه مال من شده چند ماهی هست که باهمیم خیلی دوسش دارم ندا الان دیگه قلبم روحم جون دلم همهکسم دنیای عشقم شده.

بقران قسم میخورم الان دیگه بدون ندا نمیتونم یه لحظه بمونم فقط یچیز میگم:ندا شده قلبوزندگی من..... بخدا زندگی بدون ندا برام سخته.. اگه بگه بمیررر جووونمو براش میزارم.

امروز 92/5/6 یکشنبه ... دیروز تولد ندا عشقم بود که براش یه(دلنوشته) براش نوشتم که تو پست بعدی براتون مینویسمش.

I L v e   Y u         

••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•´´¯`••._.•  دوستت دارم نــــدا ••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•´´¯`••._.•



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, ] [ 20:21 ] [ tanha ]
[ ]